»Zaradi prihajajoče selitve aktivnosti UGM v novo galerijo na Rotovškem trgu in zaradi neprimernosti prostora za razstavno dejavnost smo prostore, v katerem je doslej deloval UGM Studio, konec leta 2024 predali v upravljanje Mestni občini Maribor.«
»v času unifikacije medijev, zapiranja distribucijskih kanalov svetovnega spleta, deplatformiranja, odstranjevanja, prepovedi in cenzur, omejevanja in izločevanja, prebujanja in prebujenja zdi 'dobro jutro' kot kletvica. Ali vsaj poziv na pregon.«
»Da v III. svetovni vojni ni prostora za umetnost in lastno mnenje, je pretveza za prepričane in sprijaznjene, za umaknjene in nezadostne, za vdane in speštane, ki jim na Kiblixu od vsega začetka, leta 2022 odpiramo kanale uresničenih prihodnosti.«
»Letos so nas prijazno sprejeli v Mariboru, v največjem slovenskem razstavišču Kibla Portal, in v sodelovanju z njihovimi priznanimi kustosi, ki jim je prisluhnila celo tujina in jih cenijo daleč prek meja, smo tako uspeli postaviti največji Majski salon na splošno.«
»V tematski verigi, vezani na različna področja v likovni umetnosti, na razne zvrsti in na simboliko, kar si je sledilo in smo predstavljali skozi desetletje, smo letošnje vsebine zastavili bolj na široko, saj segajo od tradicije in tradicionalnih tehnik, do naravnih elementov pa vse tja do novomedijskih sodobnih likovnih poetik.«
»Pri tako raznovrstnem naboru likovnih del se je že ob pogledu na vsa prispela likovna dela, odvita in naključnostno razvrščena po razstavnem prostoru, kar sama porodila organizacijska metoda, in sicer glede na avtorjevo uporabo prevladujoče barve, ko ta koncept na nekaterih točkah ni vzdržal, pa razvrščanje po tematikah, oziroma po nekem najdenem skupnem imenovalcu.«
»Že od ustanovitve Kible v letu 1996 smo odprtokodne sisteme in tehnologijo 'osmišljali' z znanstvenimi raziskavami in dognanji, ne samo na področju naravoslovja, ampak tudi oziroma zlasti družboslovja in humanistike.«
»Letos, v času globalne virtualizacije prebivalstva in selitve domala vseh dejavnosti na splet /.../ poudarjamo vpliv primarno tehnoloških okolij na naše življenje in delovanje, na družbo in številne podsisteme, od dela do gospodarstva.«
»No, takšnega kuratorja, ki bi vse združeval v eni osebi, ne poznam, zato sem zagovornik skupinskega kuriranja, kjer se z različnimi pristopi in vedenji odzivamo na nabor in selekcijo, pogojeno z večplastno problematiko produciranja in postproduciranja sodobnih umetniških del.«
»Poslanstvo celotne mreže RUK vidim predvsem v gradnji treh interdisciplinarnih umetniških laboratorijev: Ddtab, Pinalab in Kibla2Lab, tako v tehničnem in tehnološkem opremljanju kot tudi v znanjih in prenosom znanj.«
»Ko gospodarstvo na dnevni ravni sodeluje z umetniki, s kreativo, pri reševanju najbolj zahtevnih vprašanj, ki jih postavlja tehnološki razvoj oziroma v našem primeru tudi družbeni razvoj.«
»Mladi vedno manj gledajo skozi okno in vedno bolj v zaslone oziroma očala. Ne moremo se boriti proti tehnološkemu razvoju, lahko pa ga uporabimo kot orodje za doseganje razumevanja sveta, v katerem živimo.«
»Kazalci so zelo jasno določeni. Eden od teh je, da izvedemo pilotske projekte in jih privedemo na tržišče, kjer morajo biti tržno uspešni. Torej, leta 2023 mora laboratorij sam delovati s svojimi projekti in se preživljati na tržišču.«